Florerend netwerk met veel ervaring

Geschiedenis

De kiem voor Heart Selling is gelegd in 1988 na een hard selling-sales training. Alle technieken en methoden werden en detail gedrild, maar het draaide volgens de Senior Trainer om twee dingen namelijk relaties en emotie. Juist deze twee kernpunten kwamen in die training niet aan bod en zo is die zoektocht ontstaan, naar een eenvoudiger manier van verkopen die handiger inspeelt op emoties en beter bijdraagt aan relaties.

Heart Selling heeft tot doel om het hart van de klant te raken, dat voor veel organisaties een 'gat in de markt' is (of soms zelfs een zwart gat).

Het idee voor Heart Selling is het vervolg op Hart Selling, het boek en is ontstaan in 2000. Heart Selling BV is opgericht in 2004, door Arnold Steenbeek.

De afgelopen jaren hebben 10.000-en mensen kennis gemaakt met de Heart Selling ideëen, door publicaties, evenementen, trainingen en producten.

Heart Selling BV was het eerste trainingsbureau ter wereld om de menselijke, psychologische kant van het verkoopvak te ontwikkelen. Internationaal ontstaan er ook steeds meer Heart Selling-initiatieven.

Het aantal hits (Google.nl, zoek met alle woorden) was in 2005 755 en is gestegen tot 2.230.000.000 (2012-02-01).