Waar werken we voor (waarom)?
Onze visie
We leven momenteel in roerige tijden en groeien naar een nieuw tijdperk, een nieuwe zakelijke wereld. Volgens enkele aansprekende denkers en onderzoekers zijn er drie tot vijf bepalende factoren die al eeuwen zorgen voor vrede en stabiliteit:
- De filosoof Immanuel Kant zag in zijn boek ‘Naar de eeuwige vrede’ in 1795 aankomen dat democratie, internationale gemeenschap en handel ‘pacificerende krachten’ zijn,
- Politieke wetenschappers Professor Bruce Russet en John O’Neal hebben aangetoond dat de drie door Kant benoemde krachten in de tweede helft van de 20e eeuw toenamen. En toename van deze drie krachten voorspellen vrede, als je verder alles constant houdt,
- In 2011 publiceerde Harvard Professor Steven Pinker zijn boek ‘Ons betere ik’ , waarin hij een uitgebreide historische analyse doet en vaststelt dat we in het langste vredestijdperk ooit leven (sinds de prehistorie). En volgens Pinker is één van de vijf historische krachten die dit mogelijk maakten … de handel.
Deze publicaties tonen ons hoe handel drijven tot meer respect en vrede hebben geleid en kunnen leiden. Op basis van dit waardevolle effect van handel en verkopen, zien we onze visie op de toekomst als volgt:
- Handel is de verbindende schakel van maatschappijen, markten en mensen naar een vredelievende wereld en dus .. is
- Commercie dé methode om alle stakeholders te laten profiteren van gezonde groei en duurzame winst en daarmee zijn ..
- Verkopers de innovators van organisaties, en vergroot hun impact zich als ze ..
- Vriendschap gebruiken in alle strategische en praktische klantcontacten.
Heart Selling wordt vaak om hulp gevraagd bij menselijke innovatie voor:
Markt ontwikkelingen
- De markt of concurrentie harder groeit, dan de eigen prestaties.
Rendement op investeringen
- Er al veel geïnvesteerd is, maar het rendement achter blijft.
Potentie
- De potentie veel hoger is, dan de huidige prestaties.
Management ambitie
- De directie ambitie en passie heeft voor grensverleggende groei,
Klantvraag
- De markt vraagt om uitzonderlijk vriendelijk klantcontact.
Sales innovatie met mensen
We werken volgens een zes stappen plan voor innovatie van het klantcontact. We ontwerpen daarvoor in samenwerking met een zogenaamd A-team een maatwerkprogramma en werken volgens een beproefd zes stappenplan:
- Briefing
- Debriefing met drie sleutelvragen
- Ontwerp van een Future Design Plan (i.s.m. een heterogeen multidisciplinair A-team)
- Detailontwerp en blauwdruk van het programma
- Uitvoering
- Evaluatie
Voorbeelden van programma’s voor verschillende doelgroepen vindt u in de tabel:
Doelgroep | Carrière fase | Doorlooptijd programma | Resultaat in zes woorden | |
Personal Power | Verkoop binnen & buiten | Medior en Senior | > 3 maanden | Innerlijk balans, meer overtuigingskracht, vriendschappelijker relaties |
Sales Power | Verkoop algemeen | Junior, Medior en Senior | > 6 maanden | Effectievere vaardigheden, sterkere prestaties, verrassende resultaten |
Triple P Programma | Verkoop en Leiding | Junior tot Senior, uitvoerend en leidinggevend | 6 tot 24 maanden | Uitgebalanceerde prestaties, Vriendelijk fanatieke, grensverleggende groei |
GonG programma | Alle medewerkers met klantcontact | Junior tot Senior, uitvoerend, staf en leidinggevend | 6 tot 24 maanden | Effectievere samenwerking, bruisende organisatie, integrale groei |