Waar werken we voor (waarom)?

Onze visie

We leven momenteel in roerige tijden en groeien naar een nieuw tijdperk, een nieuwe zakelijke wereld. Volgens enkele aansprekende denkers en onderzoekers zijn er drie tot vijf bepalende factoren die al eeuwen zorgen voor vrede en stabiliteit:

  • De filosoof Immanuel Kant  zag in zijn boek ‘Naar de eeuwige vrede’ in 1795 aankomen dat democratie, internationale gemeenschap en handel ‘pacificerende krachten’ zijn,
  • Politieke wetenschappers Professor Bruce Russet en John O’Neal hebben aangetoond dat de drie door Kant benoemde krachten in de tweede helft van de 20e eeuw toenamen. En toename van deze drie krachten voorspellen vrede, als je verder alles constant houdt,
  • In 2011 publiceerde Harvard Professor Steven Pinker  zijn boek ‘Ons betere ik’ ,  waarin hij een uitgebreide historische analyse doet en vaststelt dat we in het langste vredestijdperk ooit leven (sinds de prehistorie). En volgens Pinker is één van de vijf historische krachten die dit mogelijk maakten … de handel.

Deze publicaties tonen ons hoe handel drijven tot meer respect en vrede hebben geleid en kunnen leiden. Op basis van dit waardevolle effect van handel en verkopen, zien we onze visie op de toekomst als volgt:

  1. Handel is de verbindende schakel van maatschappijen, markten en mensen naar een vredelievende wereld en dus .. is
  2. Commercie dé methode om alle stakeholders te laten profiteren van gezonde groei en duurzame winst en daarmee zijn ..
  3. Verkopers de innovators van organisaties, en vergroot hun impact zich als ze ..
  4. Vriendschap gebruiken in alle strategische en praktische klantcontacten.

Heart Selling wordt vaak om hulp gevraagd bij menselijke innovatie voor:

Markt ontwikkelingen

  • De markt of concurrentie harder groeit, dan de eigen prestaties.

Rendement op investeringen

  • Er al veel geïnvesteerd is, maar het rendement achter blijft.

Potentie

  • De potentie veel hoger is, dan de huidige prestaties.

Management ambitie

  • De directie ambitie en passie heeft voor grensverleggende groei,

Klantvraag

  • De markt vraagt om uitzonderlijk vriendelijk klantcontact.

Sales innovatie met mensen

We werken volgens een zes stappen plan voor innovatie van het klantcontact. We ontwerpen daarvoor in samenwerking met een zogenaamd A-team een maatwerkprogramma en werken volgens een beproefd zes stappenplan:

  1. Briefing
  2. Debriefing met drie sleutelvragen
  3. Ontwerp van een Future Design Plan (i.s.m. een heterogeen multidisciplinair A-team)
  4. Detailontwerp en blauwdruk van het programma
  5. Uitvoering
  6. Evaluatie

Voorbeelden van programma’s voor verschillende doelgroepen vindt u in de tabel:

DoelgroepCarrière faseDoorlooptijd programmaResultaat in zes woorden
Personal PowerVerkoop binnen & buitenMedior en Senior> 3 maandenInnerlijk balans, meer overtuigingskracht, vriendschappelijker relaties
Sales PowerVerkoop algemeenJunior, Medior en Senior> 6 maandenEffectievere vaardigheden, sterkere prestaties, verrassende resultaten
Triple P ProgrammaVerkoop en LeidingJunior tot Senior, uitvoerend en leidinggevend6 tot 24 maandenUitgebalanceerde prestaties, Vriendelijk fanatieke, grensverleggende groei
GonG programmaAlle medewerkers met klantcontactJunior tot Senior, uitvoerend, staf en leidinggevend6 tot 24 maandenEffectievere samenwerking, bruisende organisatie, integrale groei