Podcast Seizoen 1 Episode 1

Sales Insight

Van Kruidenkaast tot Heks’nkaas: Hoe Signature Foods succesvol groeit in de foodmarkt

Michel Wildenborg is Business Director van de succesvolle foodproducent Signature Foods en de merken Heks’nkaas en Los Taqueros. In deze aflevering spreekt hij over Mondriaan, juridische smaakbescherming, heksen, Albert Heijn, een groenteman uit Losser en hoe je succesvol bent en succesvol groeit in de zwaar concurrerende food markt. Hij geeft ook antwoord op vragen als:

  • Hoe bescherm je jouw product smaak juridisch?
  • Succesvolle groeistrategieën voor foodproducenten
  • Het belang van branding in de FMCG-food-industrie?

Michel Wildenborg werkt zijn hele leven al in food en is Business Director bij Signature Foods en zij zijn onder andere fabrikant van Heks’nkaas en Los Taqueros.

Arnold Steenbeek is Chief Empathy Officer bij Heart Selling. Zij dragen dagelijks bij aan Liefde voor de Verkoop en Vrienden met de Klant.

LinkedIn
Twitter
Facebook
WhatsApp
Email
Scroll naar boven
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Vriendelijk welkom
Voordat je verder kijkt, zullen we eens contact maken? Wil je helpen met jouw gegevens te delen?
ErrorHere